Zmírní bageta důsledky klimatické změny? (BB) – Nejteplejší březen v historii a letní teploty na začátku dubna odstartovaly debatu…
10.12.Jaké vánoční dárky letos Češi pořizují? (Boule) – Potěšit své blízké něčím originálním, to je nejčastější záměr lidí, kteří vybírají vánočn…
25.09.Politické strany slibují nesplnitelné (Boule) – Po nejvyšší porážce české fotbalové reprezentace, 1:5 v Rusku, se politické strany narychlo…
24.10.Měli letos politici uklizené skříně? (Boule) – O úspěchu či neúspěchu politiků často rozhodují kostlivci ve skříni. Před volbami se…
24.07.Okamura chce postavit přehradu (Boule) – Léto v Česku není už dlouho jen okurkovou sezonou, ale také sezonou sucha. Po loňském uprchlickém…
22.02.Oblíbenost jim může vzrůst o 30 % (Boule) – Blíží se volby a týmy poradců se předhánějí ve strategiích, jak zvýšit stranám preference. Nejn…
02.10.„Sledujeme ji rádi,“ říká agent Ementál (Boule) – Tajné služby chtějí lidem odposlouchávat telefony, číst e-maily nebo dokonce prohlíž…
29.05.Do kin přijde dokument o evropském srdcaři (Boule) – Existuje-li mezi českými politiky jeden opravdu skalní fanoušek Bruselu a Evropské uni…
30.11.Na trhu s hračkami bodují plastoví politici (Boule) - Výrobci hraček letos hledají inspiraci mezi politiky. Na předvánoční trh uvedou řadu…
Štítky: ANO
(Boule) – Po nejvyšší porážce české fotbalové reprezentace, 1:5 v Rusku, se politické strany narychlo zaměřily na toto palčivé téma. „Prosazujeme slušný fotbal pro slušné lidi,“ říká Tomio Okamura. Jiné strany slibují startovací byty pro mladé fotbalisty, zelenější trávníky či lepší vzdělávání trenérů.
Marketingový tým ANO, který na české politické scéně patří k nejlépe placeným a oblékaným, zavětřil šanci na tzv. zlatý slib. Politolog Pavel Floskule vysvětluje: „Zlatý slib, případně též zlatá karta, je téma, se kterým přijdete těsně před volbami, kdy už není čas zkoumat, jestli je to pravda, či nikoli. Lidi vám uvěří a vy vyhrajete volby.“ Příkladem zlaté karty je kauza lithium, která těsně před minulými volbami vyvolala dojem, že se jisté strany snaží rozprodat naše nerostné bohatství cizáckým mamonářům.
A právě tristní situace českého fotbalu, coby silně rezonující téma u běžné populace, může být letošní zlatou kartou. Tým ANO proto narychlo upravuje texty na billboardech s Andrejem Babišem. Nově na nich čteme: Fotbal řešíme přímo a hned. Pelta má na mě mobil. Nebo: Víc našich gólů v cizích sítích. To vám garantuji. Politologové upozorňují na to, že obecní zastupitelé těžko mohou ovlivnit výkony fotbalistů, s čímž předseda ANO nesouhlasí. „Když bude nejhůř, obují naši kandidáti i kopačky,“ triumfuje Babiš a odkazuje na pražský billboard s heslem: Petr Prahu fakt nakopne! Podle aktuálních průzkumů ale roste počet voličů, kteří se na sladké sliby politiků nalákat nenechají. „Dávám přednost sladkým žebrům,“ říká jeden z nich nad stejnojmennou bagetou v BB.
Dejte si teď bagetu Sweet Ribs s vepřovými žebry, BBQ omáčkou, cibulovou marmeládou, a sýrem maasdamer za předvolební cenu.
Václavské náměstí 1
Na Příkopě 2
Praha 1
navigovat
Pondělí - Sobota
08:00 - 23:00
Neděle
08:00 - 22:00
M: 732 341 445
E: bb_pha_koruna@boulevard.cz